Fant var sammen med Martine  i dag også, derfor kunne Marko og jeg kose oss alene på tur. Vi gikk en runde på Frysja, Kjelsås, og det ble en ganske så bedagelig tur. Sakte, snusende, snuta ned og halen logrende opp. Det kjennetegner en cocker!!!  Det er helt sikkert. Han ble med på kontoret etter dette, han roet seg ganske bra og var nok glad for å slippe å vente i bilen.

En glad Fantemann møtte oss i døra. Han hadde hatt en super dag med Martine. Tur, god mat og kos. Pusekatt Mons (14,5 år) hadde også kost seg sammen med dem. Fant hadde iherdig prøvd å få han til å leke, men det ville ikke gamle-pusen vår. Stakkars Fant, ingen av dyrene i huset vil leke med han. Kanskje Ebonie vil, hvis det blir slik at hun kommer til oss?

dsc_00021

Siste kveld på grunnkurset. Gløgg, pepperkaker og flinke hunder. Det er alltid litt trist å avslutte et kurs, men mange av dem ser jeg igjen på et annet kurs til våren. Det blir jo koselig.

Etter kurset gikk Birgitta og jeg tur med hundene våre, og tenk- vi så en rev bak CC-vest. Hundene hadde snust ivrig og de var litt «høye» i kroppen, men vi hadde ikke skjønt hva det var de reagerte på. Det oppdaget vi jo da vi oppdaget reven. Han satt og så litt på oss, før han forsvant. Han gikk nok langs Lysakerelva, og skulle kanskje opp til Røa og derfra opp til Skytterkollen og skogen. Jeg håper ihvertfall det. Reven var kjempefin, nydelig hale og et fint ansikt, ingen skabb som vi kunne se ihvertfall.

Nå har gutta tatt kvelden, og det skal jeg også gjøre. I morgen reiser Arne og jeg opp på hytta. Vi skal snakke med elektrikeren og så skal jeg ha «kosetrening» på Låplassen lørdag. Det gleder jeg meg til!!

god-natt

Hilde avatar

Published by

Categories:

2 svar til «Nok en fin dag!»

  1. Karoline avatar

    Fint bilde av Mons «Lutti»!! Stakkars Pomsen, ingen som vil leke med han… Har du husket å kjøpe bunty-bita? 😉

    God tur på hytta i helgen, og kjør forsiktig!! Kos dere masse, og kos deg med trening på gården!! =)

    Klemmer fra alle oss herfra ❤

  2. Birgitta avatar

    Hei!

    Kos deg i morgen og med mannen din!
    Hils gutta fra oss!

    Ole Birgitta

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..