Det har vært varmt de siste dagene, veldig varmt for hundene og meg. Vi er derfor mest mulig ute, både i hagen og på verandaen. Der er det mest «luftig» å være.

Jeg går gjennom teorien til hundekursene mine, og gjør noen forandringer. Det er noe som jeg kan skrive litt bedre og så er det nye innfallsvinkler til den praktiske treningen. I tillegg skal jeg filme litt med Anton, og legge det ut under artiklene som deltagerne får i leselekse.

Det gjøres også ute…..

Gjerne mens Tour de France går på tv 🙂

Det er bra med litt inspirasjon og å friske opp kunnskap når det kommer til hund og hundetrening. Det er viktig for meg og for de som deltar på kursene mine.

Det er forresten huset til mine besteforeldre som sees i bakgrunnen, barndomshjemmet til mamma. Der tilbragte vi mange flotte stunder sammen med dem og resten av vår lille familie. Nå bor det en familie der, med to små barn.

Pia må absolutt ligge i solsteiken, selv om hun tydeligvis synes at det er skikkelig varmt å ligge der.

Antonsen, vesle luringen vår ❤ Så nysgjerrig, leken og full av liv. Her er det noen som går forbi på veien, som han må sjekkes ut. Han er stille og rolig som vanlig, vesle kroppen.

Når kvelden kommer, er det veldig deilig å kjenne at det blir litt kaldere i lufta. Da greier jeg ikke å legge meg tidlig, og jeg blir sittende ute til ved 23.30 tida. Det synes ikke hundene gjør noe 😉

Anton elsker å leke og bamsene og lekene ligger gjerne strødd rundt han, når kvelden kommer.

Vi koser oss på veranden også, vi.

Søndag ble det et værskifte og himmelen åpnet seg. Det gjorde faktisk ganske så godt og vi trengte det faktisk.

Nå starter ei ny uke og vi skal være tre-fire dager på Solbu. Plena skal klippes igjen, jeg har sengetøy og håndklær som skal vaskes etter besøket på Kveldsro, før jeg skal hente Birk fredag. Han skal være sammen med oss ei ukes tid, for Martine m. fam. skal ha noen feriedager uten han. Det blir spennende og veldig koselig ,-)

Hilde avatar

Published by

Categories:

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..